Untuk membuat pesanan anda, sila ikut langkah-langkah yang berikut:
TAMBAH BARANG
Semak imbas senarai produk kami.
Sebaik sahaja anda telah menemui satu produk yang menarik, menambah produk ke dalam Kart anda.
Gunakan butang TAMBAH atau TOLAK untuk melaraskan kuantiti pesanan anda.
Untuk menambah barang, klik / ketik butang Tambah ke Troli
Anda juga boleh klik / ketik gambar barang untuk mengetahui lebih berkenaan brang tersebut.
LIHAT KART ANDA
Anda boleh lihat semula barang yang ditambah ke dalam Kart.
Untuk lihat semula kart anda, klik / ketik ikon Kart di bahagian kanan bawah skin.
MELARAS KUANTITI BARANG
Anda boleh melaras kualtiti pesanan setial barang dalam Kart sebelum Pesanan Keluar.
Untuk melaras kuantity, klik butang NAIK atau TURUN barang berkenaan.
Anda juga boleh masukan kuantiti dalam petak.
Bila anda sudah selesai, klik / ketik butang KIRA SEMULA untuk kira semula jumlah harga.
PESANAN KELUAR
Untuk membuat pesanan keluar, klik butang PESANAN KELUAR SEKARANG.
HANTAR PESANAN ANDA
Pertama sekali, sila pastikan Alamat Penghantaran anda adalah betul.
Anda boleh membuat pembetulan ke Alamat Penghantaran di sini.
Jika anada telah membuat pembetulan, klik / ketik butang SIMPAN.
Kedua, sila pilih cara bayaran dengan klik / ketik Cara Bayaran yang berkenaan.
TICK akan tertera di sebelah cara bayaran yang terpilih.
Akhir sekali, sila pastikan barang pesanan adalah betul.
Jika anda pasti, klik / ketik butang HANTAR PESANAN.
MUAT NAIK SLIP BAYARAN
Sebelum kita boleh proses pesanan anda, ada penting untuk anda muat naik slip bayaran, agar kita boleh memastikan yang bayaran sudah di buat.
Terdapat 2 tempat dimana anda boleh muat naik slip bayaran.
1. Muka Surat Pesanan Siap (selepas Hantar Pesanan anda)
2. Muka Surat Pesanan Lepasan Saya
Untuk muat naik slip pesanan anda,
Kilk atau Ketik butang MUAT NAIK SLIP BAYARAN SEKARANG
Klik atau Ketik butang KAMERA / PILIH dan pilih slip bayaran anda.
Klik atau Ketik butang MUAT NAIK SLIP BAYARAN untuk mulakan muat naik.
LIHAT PESANAN LEPASAN
Untuk lihat semula pesanan lepasan anda, klik atau ketik ikon PESANAN SAYA di skrin kanan bawah (sebelah ikon Kart).
Cara Bayar ?
Kami menawarkan pilihan kaedah pembayaran. Semasa pesanan keluar, anda boleh memilih salah satu kaedah pembayaran berikut. Sebaik sahaja anda telah membuat pembayaran, sila muat naik Slip Bank atau Slip Pembayaran kepada kami untuk pengesahan.
To use Cash Deposit, kindly bank in cash or cheque to one of our bank account below:
Recipient Name: MMAG DIGITAL SDN BHD
Account Number: Key in our account number
Reference: key in the confirmation order number. eg. CO1611XXXXXXX
NOTE: Cheques deposit may require 2-3 days for clearance.
#
Bank
A/C Number
1
512754311216
2
8003611491
To use Online Fund Transfer / GIRO, you may follow the steps below:
1. Login to your Online Banking
2. Look for Transfers (or something similar)
3. Look for Interbank Fund Transfer / GIRO (or something similar), click on Interbank Fund Transfer.
4. Select the destination Bank
5. Key in the following info:
Amount (Pay amount)
From Account (Select your Savings / Current account)
Mode of Transfer (Instant or Interbank GIRO)
Effective Date (Select effective date)
Recipient Name (key in MMAG DIGITAL SDN BHD)
Transaction Type (Select Funds Transfer)
Account Number (Key in our account number)
Reference (key in the confirmation order number. eg. CO1611XXXXXXX)
6. Click Submit / Transfer Now
#
Bank
A/C Number
1
512754311216
2
8003611491
To use JomPAY, you may follow the steps below:
1. Login to your Online Banking (for your Credit Card)
2. Look for Bill Payment (or something similar)
3. Look for JomPAY, click on JomPAY (Pay your bill using JomPAY)
4. Click Make a one-off payment (or something similar)
5. Key in the following info:
Amount (Pay amount)
From Account (Select your Credit Card account)
Biller Code (key in 9415)
Reference (key in the confirmation order number. eg. CO1611XXXXXXX)
One(1) Vivo Charger with selected Vivo device purchase
VIVO Y03T 4G
VIVO Y28S 128GB 5G
CAMPAIGN PERIOD
14TH April – 14th May 2025
TERM & CONDITION
Total voucher value to be credited into Techmart account by end of May 2025
Voucher is valid for 3 months
Voucher is stackable with ACTIV voucher
FAQ
Q1:What are the eligibility criteria for receiving rewards? A1: Participants must purchase minimum of one(1) Vivo device of any model (Y03T, Y28S, V40 Lite) via Techmart during the campaign duration (14th April 2025 – 14th May 2025). Orders that had been created before 14th April 2025are not eligible for campaign rewards even though orders are processed on 14th April 2025.
Note: Eligibility is based on order creation date. Orders are considered as created once clicked [Checkout Now]
Q2: Is there a maximum limit for the offer? A2 : No, there is no maximum limit. Participant will receive RM10 next purchase voucher and one(1) Vivo charger for each Vivo device purchased.
Q3: When does the campaign run? A3: 14th April 2025 to 14th May 2025.
Q4: When will I receive my free gift and vouchers? A4: Participants will receive the free gift together with the device provided while stocks last, on first come first serve basis. The voucher will be automatically credited into respective Techmart account by end of May 2025.
Q5: How long is the voucher valid for? A5: All credited vouchers are valid for 3 months and will expire on 31st August 2025.
Q6: Can the voucher be used with other promos? A6: Yes, it is stackable with the RM200 Techmart ACTIV voucher.